Hjälp / Vanliga frågor

F: "Vad gör jag om jag vill beställa en mindre mängd än standardförpackningen?"

S: Vid order som understiger 600 sek debiteras en administrationskostnad på 250 sek. Mängden i standardförpackningen erbjuds för att vi ska kunna ge dig ett mer prisvärt erbjudande och snabbare service.

F: "Hur gör jag om jag inte är säker på vilken produkt jag behöver?"

S: Vi har alltid som mål att föreslå en lämplig lösning för dina behov. Vi rekommenderar emellertid starkt att du testar provexemplar i din specifika tillämpning innan du beställer. Om du är osäker på vilken produkt du ska välja, kontakta närmaste kundtjänst.

F: "Hur många gratis provexemplar kan jag få?"

S: Vi skickar normalt två exemplar av varje sort. Om du behöver fler, kontakta ditt lokala team för affärsutveckling, som tar reda på om det går att ordna.  Vissa dyrare artiklar går inte att få som gratis provexemplar.

F: "Hur lång tid tar det innan min beställning levereras?"

S: Varor skickas iväg nästa arbetsdag, beroende på lagerhållning och under förutsättning att ordern godkänts och betalningsvillkor överenskommits.

F: "Hur betalar jag mitt inköp?"

S: Många av våra kunder har en kreditservice hos oss.  För att öppna ett konto hos oss, kontakta din lokala kundtjänst.

F: "Vem kontaktar jag om jag vill veta hur min beställning ligger till?"

S: Som registrerad användare på vår webbplats kan du se din orderstatus och kontohistorik, och göra inköp på nätet.  Du kan registrera dig eller logga in på ditt konto genom att besöka vår inloggningssida.

F: "Vem kontaktar jag om jag vill få prisuppgift på en artikel?"

S: Vi ber dig att kontakta ditt lokala team för affärsutveckling, som gärna ger dig ett pris. Om du är registrerad användare på webbplatsen har du också åtkomst till din individuella prissättning online.

F: "Kan ni skicka mig en prislista?"

S: Som registrerad användare av www.essentracomponents.co.uk har du åtkomst till dina priser för hela produktsortimentet. Du kan också kontakta ditt lokala team för affärsutveckling för alla frågor som gäller priser.

F: "Finns det produkter utöver vad som anges i katalogen eller på webbplatsen?"

S: Om du behöver en produkt som inte finns i vår katalog, fyll i kontaktformuläret eller ring vårt team för affärsutveckling, så får du hjälp med ditt ärende .

Essentra Components -

Hjälp / Vanliga frågor

F: "Vad gör jag om jag vill beställa en mindre mängd än standardförpackningen?"

S: Vid order som understiger 600 sek debiteras en administrationskostnad på 250 sek. Mängden i standardförpackningen erbjuds för att vi ska kunna ge dig ett mer prisvärt erbjudande och snabbare service.

F: "Hur gör jag om jag inte är säker på vilken produkt jag behöver?"

S: Vi har alltid som mål att föreslå en lämplig lösning för dina behov. Vi rekommenderar emellertid starkt att du testar provexemplar i din specifika tillämpning innan du beställer. Om du är osäker på vilken produkt du ska välja, kontakta närmaste kundtjänst.

F: "Hur många gratis provexemplar kan jag få?"

S: Vi skickar normalt två exemplar av varje sort. Om du behöver fler, kontakta ditt lokala team för affärsutveckling, som tar reda på om det går att ordna.  Vissa dyrare artiklar går inte att få som gratis provexemplar.

F: "Hur lång tid tar det innan min beställning levereras?"

S: Varor skickas iväg nästa arbetsdag, beroende på lagerhållning och under förutsättning att ordern godkänts och betalningsvillkor överenskommits.

F: "Hur betalar jag mitt inköp?"

S: Många av våra kunder har en kreditservice hos oss.  För att öppna ett konto hos oss, kontakta din lokala kundtjänst.

F: "Vem kontaktar jag om jag vill veta hur min beställning ligger till?"

S: Som registrerad användare på vår webbplats kan du se din orderstatus och kontohistorik, och göra inköp på nätet.  Du kan registrera dig eller logga in på ditt konto genom att besöka vår inloggningssida.

F: "Vem kontaktar jag om jag vill få prisuppgift på en artikel?"

S: Vi ber dig att kontakta ditt lokala team för affärsutveckling, som gärna ger dig ett pris. Om du är registrerad användare på webbplatsen har du också åtkomst till din individuella prissättning online.

F: "Kan ni skicka mig en prislista?"

S: Som registrerad användare av www.essentracomponents.co.uk har du åtkomst till dina priser för hela produktsortimentet. Du kan också kontakta ditt lokala team för affärsutveckling för alla frågor som gäller priser.

F: "Finns det produkter utöver vad som anges i katalogen eller på webbplatsen?"

S: Om du behöver en produkt som inte finns i vår katalog, fyll i kontaktformuläret eller ring vårt team för affärsutveckling, så får du hjälp med ditt ärende .